chokechain

.

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och försöker få in mitt mål men ja.. de går sådär.
Mår illa göra jag också. Tror de beror på att jag endast ätit frukost idag. blir så konstigt nör man börjar jobba kl 15.
Efter jobbet ska jag till mama och papa och äta jäää**igt god mat! muuums.
-
Idag har jag tvättat både volvon och caddyn inne och sköljt av dom utifrån.
jävligt skönt med en ren bil nu kan jag säga.
-
Sen kan jag säga att jag faktiskt ska börja valpkurs med tjalleeemo nästa vecka.
Skönt att hon får träffa/se andra valpar också.
Hon har blivit så jäävla trotsig. helt otroligt.
hon är duktig utomhus och lyssnar någolunda men inne är hon nästa omöjlig. när de är andra hundar alltså.
abbe och ester har varit hos oss i ca 1.5 veckor. och jaa. kan säga att de vara ett helvete nästan.

Hon vet att hon gör fel, och hon vet vad hon inte får göra. ändå gör hon det.
hon ska visa sig större än dom hela tiden. inegnting hjälper.
gaah bli nästan galen.
de är väl bara att träna träna träna.
-
nu ska jag kolla tatueringar. byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: