chokechain

-

Kategori: Allmänt

Nu har cassiana åkt hem för ett tag sen.
så kul att hon kom hit, kanske inte så kul "varför" men de var mysigt.
Har saknat henne.
Vi drack te och pratade. ♥
Nu ska jag och tjalmo gå och sova.
Vänta på att markus kommer hem från jobbet.
Skola  imorgon och kan säga att jag inte längtar dit för 5 öre.
Men men alla saker är inte kul. Sen jobb. kuuul.
Justja tjalmo träffade en katt för första gången igår och det gick skit bra!
Hon älskade den. Slickade henne i hela ansiktet tills hon fick nog och tjalmo fick nästan en höger.
Men känns så skönt nu vet jag att vi kan skaffa katt då både jag och markus vill ha.
Dock är vi inte överrens om hurdan, jag vill ha nakenkatt och han en hårig lurvig.
Men nu kan vi skaffa iallafall vilket känns skönt!
nej nu ska jag gå och sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: