chokechain

Torsdaag

Kategori: Allmänt

Ingen skola idag. Orkade verkligen inte. plus att jag inte var så sugen på att lämna tjalmo ensam i ca 6 timmar.
Men jobba det ska jag minsann göra idag så man får lite pengar i dec.
Just nu håller jag och tjalmo på och leka lite sök övingar inne. Lätt att hålla henne underhålld.
Har inte hunnit träna med henne alls, eftersom både skola och jobb tar mycket tid.
Men hon kommer då ihåg allt ännu, inte för att jag trodde annat men ändå.
Snart ska vi ut och träna lite också.
Ska beställa lite julklappar också, så man blir pank dirr;-)
-
Min fina älskling♥
-
Gjorde crepes till honom igår vis 23 tiden. så får höra dommen nu idag när han slutar jobbet, hehe.
blir spännande!
nu ska jag kolla lite prydnader och div-saker från jotex!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: