chokechain

.

Kategori: Allmänt

Nårgot jag ångrar i mitt liv?
Att jag inte gick klart skolan. Jag vet att jag ändå hade hoppat av vilken linje jag än gått.
Det finns ju en anledning men ändå. Fan va de hade varit skönt att gå klart, ha de bortgjort.
Är så jävla stolt över min lilla syster som är inne på 3dje året.
Även när hon egentligen inte vill dit för att hon är trött en morgon eller mår lite illa, så går hon! så jävla grym! 
                                                                                                                   .
Folk tror att de är lätt att få jobb när man inte har utbilding. Jo nog äre ganska lätt men de är ju bara " jobben som ingen vill ha" eller vik, oftast.
Hade varit så jävla skönt att ha ett jobb som man verkligen vill. Men bra lön;-) De är lättare att få om man har en utbilding med sig i "ryggan".
Så på måndag tar jag tag i saken och börjar skolan.
känns jääävligt konstigt. men de är en sak jag verkligen måste göra bort!
Ska bli skönt att komma igång.  Om jag lyckas göra klart de, fyyfan va stolt jag kommer bli över mig själv!
känner mig pepp just nu men jag känner mig själv, jag vet att jag kommer bli less ganska snart, men jag ska ta mig igenom det. banne mig.!
När jag får barn vill jag verkligen vara en förebild, de blir lite lättare eller hur man nu ska säga, om jag har en utbildning.
Nu säger jag inte att man inte kan få ett bra liv och jobb utan utbilding men vad jag har märkt på dom jobben jag sökt så är utbilding alltid ett plus!


Kommentarer

  • Empanpempan din kosin säger:

    Sök yrkesförar utbildning.. Den ska börja rätt snart så kan du gå med mig :) hehe

    2011-09-12 | 22:54:00

Kommentera inlägget här: