chokechain

.

Kategori: Allmänt

hello.
Har varit och sagt upp internetet idag på telia.
skit internet som endast funkar när den känner för de. så nu äre ett nytt internet på g.
-
HAr jobbat idag också, nytt jobb. Väldigt spännande faktiskt, och kul!
Så en tripp till gve blev de och lite föremål rikare blev jag, från dollar store.
Imorgon börjar jag skolan igen. jäävligt nervös. tur i alla fall att jag inte är ensam.
-
nej nu ska jag vänta på att min älskade kommer hem så ska vi mysa lite.
om ca 2 månader har de varit vi i 3 år. ganska länge men de känns ändå som att de var nyss vi träffades:)
haha  kommer ihåg första gången vi träffades. Det var utanför statoil norra. Han kom åkandes med en vespa och stanna brevid när jag var på g hem. Så skulle han vara "mystisk" ,han hade hjälmen på sig och sa :
"vet du vem de är?"
"neej.."
så tog han av sig hjälmen och jag blev fnittrig och röd hahah.
och då var jag 13-14 och han 15-16.
lite kul att tänka tillbaka.
nej nu ska jag gå i sängs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: