chokechain

.

Kategori: Allmänt

gårdagen var jävligt rolig! usch så kul jag hade.
Lärde mig ryska minsann, kommer dock inte ihåg ett enda ord förrutom banan haha.
Dansade lite weird på ferrum, blev sur som en grin unge när jag var "tvungen" att åka hem.
Nej men jag hade jätte kul faktiskt!
Men idag. inte så kul. Vakande av att jag mådde fett illa. så kutade till toa och drog av en fet spya.
och så har de hållt på heela dagen tills vid 2 när jag fick i mig lite kttbullar och makkisar.
Sen kom marre på besök med massa gott, så gullig! och nu mår jag illa igen.
Förstår verkligen inte hur folk orkar dricka varje helg typ! :O
helt sjukt. Sen är de ju inte gott heller. blääää.
nej nu har jag partat klart för detta år. haha.
nej usch nu måste jag gå och lägga mig. skola imorgon!
Han var så söt när han var "liten" :)
han är ju de nu också!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: