chokechain

.

Kategori: Allmänt

Gick jätte bra på kursen igår, tjalmo e så duktig. annat äre hemma hehe.
Men men Marre kom hit när jag slutat så vi drack lite te och pratade.
Efter ett tag gick vi in i vrummet och skulle kolla tv men jag tycktes höra en katt som jamade hela tiden.
så vi stängde av ljudet och de lät fett äckligt! blev svin rädda och trodde att någon försökte locka ut oss i mörkret haha. Så jag släckte alla lampor och går till balkong därren för att kolla och där sitter en katt på räcket!
Och de visade sig vara finn och ullas (dom som bott här tidigare) katt som varit borta i över 6 månader!
ganska roligt! Stackarn var hur hungrig som helst och törstig.
Vi försökte ge den kaviar och mjölk men Han/hon/den/det hoppade bara upp på bordet och började käka på min nybakta sockerkaka! och 3 glas mjölk drack den. haha och de var inte en lite bit kaka den tryckte i sig. En så stor bit att de hade räckt till två full vuxna lk gubbar på kaffe rast!
så de var ju lite roligt att han/hon/den/det kom tillbaka:)
Kan lägga in bilder på han/hon/den/det sen men jag vet inte hur man gör, markus måste hjälpa mig hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: