chokechain

rubrik

Kategori: Allmänt

hello.
Dagen har varit en hemma dag hehe.
Har sågat ner ett fett träd som var mitt på gården.
den är nu ett minne blått. mycket öppnare och finare.
-
Igår bakade jag muffins som vart suuuuper goda! oreo muffins. hittade dom på min systers blogg.
fyfan va goda dom var. muuuuuuuuuuums. markus som ville ha så ja de var ju bara att baka.
-
jaja men idag har vi som sagt tagit ner trädet.
sen kom marre hit och vi drack tee och såråå, inte så mycket mer.
jag har tvättat kläder, varit på åvc och hälsat på min fina svärmor. alltid lika trevligt!
och tjalmo fick leka av sig med isa, perfekt!
-
En sak som är jäääääääääääääävligt jobbigt med att bo "ute i skogen".
Internet är helt jävla värdelöst! helt seriöst. jävla skit. ibland kan de vara helt OFF en hel jävla dag!
och de enda tv kanalerna vi har är så klart 1,2,4,6 ! så jävla tråkigt! blir fan störd.
hade vi skaffat boxer eller vade de nu heter så hade de säkert ändå inte funkat så jag skiter ire!
telia sa att dehär internete skulle vara sååå bra, bull shit! se SUGER!!!!!
Har for exempel försökt komma in på en sida nu huuuuuuuuuuuuuuuur jävla länge som helst! inte fan funkar det! jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!! PLUS att jag inte kan lyssna musik på varken youtube eller spotify!


Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha jaa precis som en mamma låter man! Modersinstinkten kommer fram antar jag ;)

    2011-09-10 | 15:45:39

Kommentera inlägget här: