chokechain

Utkast: Feb. 1, 2012

Kategori: Allmänt

Kiruna sjukhus, vilket skit.
Var dit igår och betalade ca 200 kr för att en käring ska klämma på min mage och slå mig i ryggen. 200! Det är inte OK! Käringen jag var till för 1,5 veckor sedan sa att jag skulle återkomma om inte smärtorna i magen gick över då de kan vara farligt att ha ont där, vänster sida vart tarmen är.  Jag ringde tillbaka och fick tid direkt. Har haft samma läkare som jag hade nu tidigare och jag tycker INTE om henne. Hur som haver jag berättade mitt problem och hon bara matade på om hur viktigt de är att äta regelbundet mm, fast jag sa att jag inte Kan det pga smärtan. Men hon verkade inte fatta. Hon skickar iaf ut mig med papper om att lämna blodprov och kiss. Över en jävla timme satt jag och väntade och inte en jävel visste vart sjuksköterskan var. Jag gick till receptionen och hon vet väll inte vad dom gör dääär?? Hallååå. Hon fick höra sanningensord. Sen gick jag till läkaren och sa åt henne och hon kläcker ur sig "du måste ju sätta hälsan innan jobbet?!" nå nä! Jag fick psyk och skällde ut henne också sen gick jag.
Visst nog ville jag lämna prover men inte fan är det ok att jag ska sitta där hela min jävla dag? Aldrig.
Fick höra att hon varit på fika, i ÖVER en timme, 9 på amorgonen! Undra hur länge dom har lunch.
Gaaaaaah Albin så irriterad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: