chokechain

iPad

Kategori: Allmänt

Skit iPad som bara stänger ner när jag skrivit fett mycket!
Missade iaf hundarna på stan. Skit. Men var ganska många malamuter som gick omkring på stan iaf. Vackra varelser. Ska ha! Dom är awesome. Plus att dom är fina att titta på.
med en sådan hade de varit fart framför skidorna ;-) haha hade dött.
Just nu håller Markus på att sota skorstenen, han har nämligen tagit kurs så han får göra det själv, Deni!
Tjalmo tuggar ben under bordet, skiftar mellan två olika. Ser ganska roligt ut.
den jäveln (okej inte hennes fel men ändå...) basade mitt på stan idag!hahah fett skämmigt. Plus att jag inte hade någon påse med mig. Gah va pinsamt. Okej nu ser jag att de står basade och inte bajsade ovanför men skriver med ipaden och jag vet inte hur man går tillbaka med den utan att sudda ut allt. Hon bajsade iaf.
Nu sk jag göra något Henry. Hejdå inte henry

Kommentarer


Kommentera inlägget här: