chokechain

Ipad

Kategori: Allmänt

Haha jävla makke.
Han ringde just från kuren nere i gruvan. Så hör jag ur han släpper värsta fisen! Så frågar jag om det inte är någon annan där, nej dom kommer snart, jag brukar öppna dörren och vädra innan :D jävla snusk haha.
......
Ute med tjalmo idag på älven, helt tokig. Hon sprang och hoppade och när jag sedan skulle ta in henne och koppla så var halsbandet försvunnet. Hon hade stryp på sig då hennes andra försvunnit och dom andra är för små.
Plus att strupen var plumpens gamla så den var ett X antal storlekar för stor.
Så till björkis for vi och hämtade nytt + ett sele och midjebälte till mig. Ska försöka mig på skrider med henne. Jag kommer säkert flyga åt skogen men vafan.
..
Nej nu ska jag kolla i mamma och pappas skåp och se om ja itutar något ätbart.
Saknar mitt crEw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: