chokechain

Moosepark

Kategori: Allmänt

Något konstigt har hänt med min blogg. Kan inte se statistiken längre. Den är kvar på den 10/1.. Mysko. Plus att när jag var inne på den innan det så registrerade den ändå inte att någon ip adress var inne på den. Men men.
Till något roligare! Jag sitter just nu utanför ok i vittangi. Har äntligen varit på mooosepark!!!!
Det var heeeelt awesome! Ska ta med min Nova dit också när hon kommer och det var inte fråga miaa, jag SKA.
Älgarna var helt underbara, ville inte gå därifån hehehe. Min favorit slickade mig i ansiktet och försökt ta min mössa.
Nä ska minsann tillbaka dit i sommar, han ville att jag skulle jobba där ;-) haha.
Nej nu ska jag avrunda. Fett jobbigt att skriva från ipaden. Felåt om det är felstavningar och osammanhängande text. Den byter ord av sig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: