chokechain

Usch

Kategori: Allmänt

Svårt att skriva ,ed en hand, har dragkamp med tjalmo med andra.
Natten var...kall. 13 grader i sovrummet! Sov med dubbla täcken, mössa och en tröja. Sen närnmarkus kom hem vid5 tog vi in extra så täcke. Fett kallt.
......
Och jag är så skolless så jag vet inte vad jag ska t mig till.
Jag har aldrig varit den med läshuvud för att kunna gå i skolan.
Får panik bara av att sitta där. Blä. Känner ingen som helst lust att gå kvar men man "måste" väl.
Det enda som händer när man går där är att man har väldigt lite energi=orkar inte jobba=lite pengar=dåligt humör=blir less=hatar allt. Ungefär så.

Kommentarer

  • NinaI säger:

    Men du...det är inte så jävla kul eller intressant heller vissa gånger : p jag vill somna ibland jag med. Men nu har det gått ett halvår redan, onödigt att sluta och suttit där alla timmar då:) heja heja köttgrottan:) Höhö usch flåt fastnade i hjärnan bara. Fast vi brukade säga köttveckan förut till mens. Nu ville minimas skriva köttgryta, det var ju passande det med! / oläshuvud

    2012-01-25 | 21:56:24
    Bloggadress: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: