chokechain

Varning, tossa snusk.

Kategori: Allmänt

Ni läser på egen risk.
-
Jag var till u.mottagingen i veckan och fixade nytt preventivmedel, en P-ring.
Man stoppar alltså upp ringen i tossan och där ska den vara i 3 veckor.
Jag har haft inne min i EN dag och håller på att få ett utbrott när som helst.
Den vill ju inte hålls där inne! den ska lääängst in och jag fattar inte hur j*vla långa fingrar man ska ha, haha. usch. Den glider bara ut. fett obekvämt och äckligt att "köra" upp den.
Jag använder inte tamponger mer heller för att de är så äckligt att trycka in dom. (Tack för infon, eller hur?;))
Nej fan hade jag haft bättre minne hade jag behållt p piller, men är man senil så är man.
Någon annan som har en ring i tossan som kan ge tips? hahaah

Kommentarer

  • Emma, Hicka och Judith säger:

    Hmm, men om hon löpt i november så borde det inte vara löp på gång igen. Har det blivit någon förändring eller beter hon sig likadant ännu?

    2012-01-04 | 00:12:31
    Bloggadress: http://bruksschafrar.blogspot.com
  • Emma, Hicka och Judith säger:

    Apropå preventivmedel, be om att få p-stav. Den håller i tre år och sätts in i armen. P-ring har jag noll koll på så kan inte ge dig någon info om det :)

    2012-01-04 | 00:13:34
    Bloggadress: http://bruksschafrar.blogspot.com
  • nina säger:

    ahaha tossan!

    ha en pring i 3 veckor?? fan vad lustigt. är du rädd för din tossa eller? tycker du inte att bindor låter skratch skratch skratch när man går?? haha.

    2012-01-07 | 16:46:10
    Bloggadress: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: