chokechain

Kategori: Allmänt

Drog ut med tjalmo och skidorna. Jag hatade skidor innan men nu HATAR jag skidor.
Visst det var första gången hon drog men gah mitt tålamod finns inte.
Hon skulle lukta på alla möjliga ställen. Sanningen är nog den att det var jag som drog henne och hon drog inte mig. Meen ska iaf försöka några gånger till, funkar det inte bränner jag upp skidjävlarna!
Om ni sett Lotta på bråkmakaregatan när hon åker skidor på kvarteret, i handen har hon en påse med sen gris i. Hon kan inte åka och som henne kände jag mig verkligen idag! Fy å fan.
-
Jennys 20 års fest idag
men jag kan inte gå, har igen som kan vara med doggen, ibland är de jobbigt med egen hund men vad ska man göra.
Nej nu måste jag äta.
Min stjärna

Kommentarer

  • Miaa säger:

    ÅÅh ska bli kul at träffa er på Måndag :)

    2012-01-27 | 16:29:42
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg.se/
  • Emma, Hicka och Judith säger:

    Ge icke upp! Tro mig, när det väl fungerar är det SVIN roligt!! Om motivationen försvinner så kan du få låna mina hundar ;-)

    2012-01-27 | 19:53:24
    Bloggadress: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: