chokechain

Tomat

Kategori: Allmänt

Skulle stå today i rubriken men ipaden valde att ändra och jag orkar inte bry mig! HarcooRe.
Håller på att laga mat at the moment. Makkisar och körre. Favvon.
Fortfarande sjuk och det suger. Snorig och jävlig.
Natten har varit hemsk här hos familjen utsi/ haapalainen. Alla 3 har sovit som skit. Tjalmo har varit vaken mest heela natten och flåsat. Klev upp och gick ut med henne vid 2 tiden men ingen gjorde hon. Bara satt där ute och glodde. Vid 3 började hon skälla och jag hörde också ljud ute på gården, väckte Markus så han fick gå och kolla. Och visst var det någon där ute. En kråkjävel. Fett störande. Haha hojjaaaaaa ibland är man lite för paranoid.
Jaja nu ska jag fortsätta med min middag.
Eller nej just fick inte börja innan Markus skrev sms så jag kan berätta att igår var jag på kalas. Min kuse fyllde 20 hela år i söndags så varning med en kaktus och grattis kort. Har beställt en sak till henne men dom sa att den kanske tar 1-1.5 v innan den kommer. Så hennes riktiga present får hon senare.
Och utan att avslöja för mycket om den kan jag säga att den är mer som ett minne typ. Att hon ska komma ihåg dom gånger hon kanske är sur eller bitter, ledsen eller glad att.......... Ja det får hon seee;;;-)
Tyvärr kan jag inte bjuda er på en bild idag då blogg appen inte funkar och nu när jag är på själva internet sidan funkar det inte att lägga in bilder. Det har min lillesyrra lärt mig hehehe

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Mystiskt! ;) Jag längtar!

    Svar: Jag vill endast se din min när du får den haha;-D
    chokechain.blogg.se

    2012-06-20 | 01:14:57
    Bloggadress: http://siikavuopiohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: