chokechain

Onödiga funderingar

Kategori: Allmänt

Jag brukar fundera ibland vad som hade hänt om det tatt slut mellan mig och makke. Det kommer ej hända men om.
Stackars lilla tjalleballe som älskar sitt hem och hade varit tvungen att flytta in i en trång lägenhet.
Jag vet ju att hon inte trivs i lghter. Haha vilka funderingar. Här är det så bra när man kan släppa ut hennes tidigt på krogen utan att knalla ut själv. Och hon älskar att vara ute. Helst hela tiden om hon fick bestämma.
Haha ja Jag ä kul. Nej onödigt fundering men ibland har man sådana också.
Nu ska jag äta frulle sen vara med min fina syrra. Herjå
Och till er efterblivna som alltid tror att det hänt något om man skriver såhärntyp, nej det har inte hänt någotnoch det kommer ej ta slut så nu kan ni sluta fundera fu*kfaces.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: