chokechain

1

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och håller på att dö av smärtorna i min rygg. Helt sinnes hur ont det gör.
Vet inte riktigt hur jag ska sitta och att stå är big no no i mina obekväma skor.
.
I morgon börjar skolan igen. Känns så jäkla onödigt att ens gå dit då dom inte ens vet om jag kommer få godkänt. Allt för att jag inte har 78 % närvaro. Spelar ingen roll att jag gjort allt i alla ämnen. Man måste ha närvaron. Sjuk tycker jag men finns inget jag kan göra. Plus att jag endast får 1000;- i månaden. Fett ovärt.
Efter sommaren blir det högre belopp men måste ändå jobba samtidigt. Jobbigt.
.
Dagen idag har jag iaf smakat min cheesecake som var otroligt god. Fett nöjd.
Tror jag ska pröva göra en med bär i nästa vecka. haha Markus och hans vänner kommer rulla fram snart.
Morotskaka, mockarutor, kladdkaka och cheesecake har jag bakat denna vecka. Och när jag kommer hem ska jag nog göra en sockerkaka. Jag har endast smakat på det jag bakat då jag inte är något kakfan, men fy tusan så kul det är att baka! Men sockerkakan kommer jag nog äta upp själv typ haha. Favoriten!
.
Annars idag har jag varit med fellan och promenerat med hundarna och pratat massa strunt. Alltid lika trevligt!
Efter promenaden hälsade vi på hennes underbara häst. Älskar honom! haha Känner mig som en fet tönt men fyfan vad jag vill ha en egen häst, en vacker dag ska jag också ha det. Hellst 2 till och med.
Vi bestämde iaf att vi ska och rida där någon dag, behöver jag ens säga att jag är överlycklig?
.
Ja ja men nu ska jag jobba klart sen hem och ut med hund och karl på en cykeltur.
byebye
image description

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Åå fy fan vad kul med häst! Jag vill också ha!



    Fan vad irriterande om du inte får godkänt om du ändå gjort allt du ska, kräv att du ska få godkänt!



    Och jag hatar att baka men älskar att äta hembakat :D

    2012-05-13 | 20:51:14
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: