chokechain

y

Kategori: Allmänt

yoyoyoo.
Just kommit hem från lanka. Vi var ju dit och käkade som sagt.
Maten var god MEN inte så god som alla nu alltid sagt. Absolut inte. helt vanlig mat som man faktiskt kan laga hemma. yep. inget speciellt.
Beställt nya sängen idag också, fett skönt! längtar tills den kommer.
Och så har jag varit på ung.mot och lagt in en spiral för er som ville veta.
Har hört folk som sagt att det gör sååå ont men icket, gick skit fort och inte ont alls.
så perfa!
-
Jobba på starre går bra också, känns skönt. Enda neggo är att jag aldrig hinner göra något.
Har inte varit med kussarna på skiit länge känns det som hehe. Saknar dom. JA för det är det enda jag vill på min fritid typ hahah illa. ;-)
Ajaj nu ska jag basta sen sooova!
herroo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: