chokechain

Crazzzyyy

Kategori:

Seriöst kan folk sluta att skriva "alltid så i Kiruna, sällan skitsnack i Kiruna, blabla Kiruna!"
Är ni helt slut i skallen? Tror ni inte att det är så överallt!?
Hade jag bott i Stockholm hela mitt liv, samma område nog hade folk pratat om mig där också. Hade jag bott i Gävle hade det också varit så. Folk är efterblivna och tror att Kiruna är unikt och att alla skitstövlar lyckats samlas här. Sluta vara så korkade och irritera mig. Det är GARANTERAT skitsnack över hela jävla världen. Klart när "alla vet vem alla är" (jag vet typ ingen) att man får reda på saker, alla pratar. Men så är det överallt. Punkt jävla slut.

Kommentarer

  • Miaa säger:

    Hehe PMS eller. generellt så är det mer skitsnack i småhålorna och så äre. Finns nog ingen liten stad där alla är trevliga mot varandra. Tyvärr.

    2012-11-28 | 22:03:24
  • Din Mama säger:

    i min lilla staf är alla snälla mot varandra =) dom bryr sig om varandra och tycker alla är bra =)


    2012-11-30 | 09:22:36

Kommentera inlägget här: