chokechain

November 13

Kategori:

Igår fick äntligen kusinen sin bebis, en liten tjej. Släkten domineras av brudar. Så jag ska dit med Markus någon dag och sniffa på henne, bebisen alltså ;-)

Natten har varit HEMSK! Har i princip inte sovit något. Tjalmo har allti sen hon varit valp fått sova i sovrummet men nu har Markus börjat med någon ny sak så hon får inte sova i rummet mer utan sover utanför tillsammans med tilly, vilket har gått jätte bra! Men igår satt hon bara och gnällde och gnällde, jag ville inte gå dit för då vet hon att jag kommer om hon gnäller. Så jag försökte ignorera tills det blev ett konstigt gnällande som pågick till kl 3 och Markus skulle upp kl 4. Så jag gick upp och hon blev heelt jävla galen när jag öppnade dörren. Släppte ut henne och kissa sen fick hon komma in i sovrummet men inte slutade hon för det. Så har legat och lyssnat på hennes sång hela natten. Vet ännu inte varför men kan vara à tt det kliar. Hon har nämligen börjat klia sig väldigt mycket och jag misstänker att det är hennes hundmat så måste byta den. Nej usch så mycket skrift det blev nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: