chokechain

November 22

Kategori:

Ja jag har inte mycket till liv nu mera. Skolan tar alldeles för mycket tid alltså, har tre feta läxor som ska vara inne nästa vecka och jag har inte ens börjat med två av dold lixom. Sen ska man hinna jobba också och helst hinna med hundarna. Fixa glasögon måste jag också och skriva in mig på af så jag får mer i syudiemedel.
Matte lektionen idag gjorde iaf min dag. Merim kom till skolan med sin cirkus 6 månader son. Fyfan va söt! Helt underbar, blev lite kär. Så har suttit med honom och today och kan säga att jag är bebissjuk. Men sen var det det där med jobb då. Fuck life. Vill också ha en liten mini me som väcker mig mitt i natten, luktar bajs men lyser ändå upp hela livet. Dom kan skrika och vara pain in the ass men samtidigt betyder dom mer än allt annat och ja. Jepp jag vill ha kids.
Nu ska jag roa mina håriga fyrbenta barn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: