chokechain

augusti

Kategori: Allmänt

har mens å är less. blir alltid så jävla känslig och tänkande när jag har blod i min vagina. freaking nasty.
idag kommer tankar som vad är egentligen meningen med livet? är de att jobba, tjäna egna pengar och köpa prylar? äre att plugga till sitt drömyrke och bosätta sig? eller att skaffa massa barn med olika karlar, samma karl, en elak karl, en snäll karl?
tänk va enkelt om man inte var beroende av de motsatta könet när de gäller barn. jag älskar barn, är såå glad och tacksam att jag får vara med my så mycket. hon och hennes mor är awesome.
hade miaa bott här hade hennes barn bott hos mig typ.
jag vill ha barn men jag vill ha bra jobb också. jag vill ha bra lön. jag vill ha fin bil. jag vill ha en våning till på huset. jag vill ha gratis drivmedel i hela mitt liv. jag vill flytta och jag vill bo kvar jag vill göra mycket. och nu blir de bara massa babbel och nu började min mobil att bråka så jag ser inte vad jag skriver längre. så nu avslutar jag. herroooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: