chokechain

fetgris

Kategori: Allmänt

jag är så avundsjuk på folk som orkar dra sitt arsul till gymmet varje morgon. dom som orkar sig ut och jogga varje dag och dom som tycker att de är roligt.
jag är lat. lat och fet. och jag tycker inte de är kul att träna. när jag väl gör de så är de ganska kul och väldigt skönt att få de gjort men de är just de där att dra sin feta röv dit som är de jobbigaste. känns så onädigt att åka från laxis till kirko för att
träna. men de är ju inte onödigt? vad är felet på mig lixooom.
jag borde bara gör de!
när jag ser en bild på mig själv nu för tiden så vill jag bara gråta. och de har jag gjort också men varför i helvete gör jag inget åt de?! jag är som dom där jobbiga jävlarna som bara gnäller men inget gör. för egentligen är de ju en enkel lösning på peoblemet. jag behöver bara röra på fläsket och tänka på vad jag äter. men nej jag väljer ist att förbli fet. jag trivs inte med min kropp. jag trivs absolut inte i den men ändå så fortsätter jag att gnälla och görninget åt saken. nej du lina utsi din feta kossa nu får du minsann skärpa dig och börja engagera dig i dig själv å din hälsa. fine jag kan välnpröva..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: