chokechain

Februari

Kategori:

Helloo har just käkat frulle jag och tjalem. Karln i vårat hus har lämnat oss för att åka å fiska med en kompis. Så ikväll kommer eka hit på mysdag plus att jag tror att jag ska måla. Om skänken. Biljäveln gick sönder och kostar 2500-3000 att laga och elräkningen var inte direkt billigare den heller. Den låg på samma pris. Och jag ska till frissan sååå att köpa en ny skänk just nu är inte aktuellt så då kan jag måla om den vi har ist. Den blir säkert ful haha.
Och ville ni veta så har jag börjat få sådana smärtor i magen igen, på ena äggstocken så de är säkert en jävla cystjävel som håller på att spöka, igen. Fett less.
Nej nu ska jag rasta tjasem. Trivs för övrigt så jäääävla mycket bättre med ljusthår än med mörkt.

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Lina inte färga mer, låt håret vila dessutom är färgen fin. Om du ska göra något bara utväxten, annars ska du vila håret 3 månader och använda inpackning. ;p

    2013-03-02 | 20:20:34
    Bloggadress: http://ronjaisaksson.devote.se

Kommentera inlägget här: