chokechain

Dag 03 - Mina föräldrar

Kategori: Allmänt

Haha ja så bra gick det med din listan. 
Men mina föräldrar får jag ju inte glömma att skriva om. 
 
Min Mamma och pappa är bäst och har alltid ställt upp för oss 3 barn, och ställt upp för varandra. 
När vi var små hade vi inte de senaste kläderna, eller fick överflödigt med presenter å klappar. absolut inte. Men de vi fick de blev vi glada för! Vi uppskattade alltid när pappa hade jobbat borta och kom hem med sovunier från olika platser i sverige. 
Åå kommer ihåg när vi fick vår minigris ellen! BÄSTA presenten EVER. Eller när jag fick min chinchilla Charlie, de var kanske ännu bättre, 11 år var jag då. och han hade jag i något år innan, URSÄKTA MIG MIAA, Min stupid syrra var ensam med honom.
 
Ja mina föräldrar justja, Mamma är en överspeedad ekorre haha, alltid massa saker som ska ske, och helst alla samtidigt! Hon ställer alltid upp och hjälper när de behövs, hon hjälper alla, ibland lite föör mycket kanske. Men hon är en underbar människa, som jag älskar hööögre än himlen! Min fina mamma. 
 
Pappa är mammas motsatts han tar allt som det kommer, lugn som en filbunke. Aldrig sur nästan men när han blir de, ja då blir man rädd hahah just för att de händer så sällan. 
Pappa har ,som jag också, svårt att säga nej till folk och han är vääärldens snällaste person. Min fina pappa som jag också älskar hööögre än himlen! 
Utan mina föräldrar hade jag ALDRIG stått där jag står idag. I Laxforsen tillsammas med min älskade gubbe och min älskade hund. 
jag hade Aldrig haft tjalmo om de inte vore för dom, jag hade aldrig haft råd att bo här om de inte vore för dom. Allt som dom gjort för mig alltså, de är så mycket så man nästan skäms lite. Alla gånger pappa har tagit min bil och tankat den åt mig, alla gånger jag fått pengar bara för att dom vet att jag haft de as jobbigt, alla gånger jag ringt och bölat till båda för att allt gått emot mig, ALLA gånger har dom lyssnat och hjälpt mig. 
Hur ska man kunna beskriva två personer som gör allt för att Alla barnen ska ha ett bra liv? 
Tänk vad TVÅ personer kan betyda. Nu blev jag lite bölig när jag skriver. 
Jag älskar min mamma och pappa, Finns ingen som är så bra som dom. mina änglar. 
 
 
 

Kommentarer

  • din mama säger:

    Oj de hade ja ju inte väntat mej trodde du slutat blogga kollar in din sida och de kommer som en käftsmäll!!!! världensbästa dessutom
    pöss på dej ungenmin. hade jag ägt världen hade ni fått den men ni får mej=)
    Pöss

    vad vore jag utan dej?!

    2014-01-08 | 23:08:59
    Bloggadress: http://frutsi.blogspot.se

Kommentera inlägget här: