chokechain

saptember

Kategori: Allmänt

Mina läsare har övergett mig! Nu har jag bara 13000 unika per dag:/ not.
Är på....*trumvirvel* JOBBET! dagen har gått så jäkla fort jämfört med igår. Inget larm på 5 timmar och jag var gaaanska less i slutet. Sen blev de marknaden med min karl å maddson. Hittade inget men käkade en suovas kebab och fick kramp i magen som vaaanligt. 
Idag ska jag hem på rasten och sova haha. Försov mig i morse. Klev upp och slog av alarmet och vipps så låg jag i sängen igen. Vaknade i panik 20 över 6, börjar 7. Hann inte ens rasta tjalmo! Tuur att markus var hemma. 
En dålig ovana jag fått. Jag har aldrig varit den som slår  av alarm och liggrr kvar i sängen men denna sommar alltså ojojoj de är fleeeera gånger jag gjort likadant. Fan hemskt. Pinsamt när jag vaknade 5 min innan jag började jobba. 
 
På tal om blåbär. Jag skulle vilja gå ut och bli full OCH tycka de är roligt. Men de gör jag inte. De är lite trist. Jag känner inte att jag får ut något av alkohol. Det smakar *förlåt fammo* värre än balle (hehehe) och man blir äcklig i kroppen så alkoholen lämnar jag till dom i nöd. Sen säger folk "man kan ha kul uutan alkohol" och de kan man om man INTE är med folk som druckit, för de finns inget värre än drägg som står och skriker i örat på en och andas med deras vidriga lukt och är helt borta i huvudet. Dom klänger å är jävliga. Ne de är inget roligt med de. 
Men när jag ibland går ut med miaa å satos DÅ äre kul. Med miaa å Emmma vare också kul för att miaa blev så full hehehe. Martini-miaa the fabulous. 
Aaaa Men nu fick jag ett larm herroo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: