chokechain

September 14

Kategori: Allmänt

Första gången på länge som jag sätter mig vid en dator faktiskt. Vilket påminner mig om att jag MÅSTE köpa en laddare till min dator, den funkar perfa bara de att laddaren är heelt kaputt och har varit de i ca.. 2 år kanske. hehe.
 
Är iaf hos Mamma och pappa och väntar på att få käk. beställde kålpuddig, namnam. Markus kommer också och äter när hn slutar jobbet sen ska vi och... FISKA. otippat.
 
Han sa igår " ska vi göra något tillsammans imorgon? typ åka och fiska!"
Jag ; mjaaa.. kan vi väll göra så får tjalmo testa sin flytväst."
Makke; jaa jag måste ju hinna fiska innna de blir förbud."
 
Soooom att de är något man gör tillsammans haha de är ju bara för att han ska kunna tillgodose sina behov haha moggis.
 
jaaajaa annars då? Har fortfarande mina stolar som jag inte orkar slipa. så jävla tråkigt. men men någon gång kaanske jag göre.
jag har inget att skriva herroo
Oj så mörkhårig ja vaaa
 Vilket skillnad hehehehehheheehehheheheheh
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: