chokechain

.

Kategori: Allmänt

blää nu är jag less på att köra bil fram och tillbaka.
Idag känns de bara som att jag har suttit i bilen.
-
Åkte först upp på stan till åvc och lämnade skit från hundgården,
Sen ner till lexis och bytte bil och lämnade släpet,
Sen upp på stan igen och hämtade sandra, ogglas och Maria,
körde sandra och ogglas till flyget,
sen körde jag hem maria till stan,
och sen hem igen och fyllde släpet,
Sen efter de åkte vi upp på stan igen till åvc och lite andra ärenden,
sen hem igen och där kom jag på att jag hade en film som skulle lämnas in,
såå då åkte jag upp på stan igen och lämnade den och solade,
sen ner till jukkas och händlade och sen äääntligen hem igen.
Fyyfan. nu behöver jag inte köra bil på ett bra tag igen.
-
Somnade btw i solariumet. fyfan va skönt de var. var nästan lite sugen på att bara fylla på mynt och sola liite till. men nej tänkte jag att jag får sola igen någon annan dag.
Nej nu ska jag ta fram fikabröd till markus och simon. så ska dom få kaffe också. hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: