chokechain

-

Kategori: Allmänt

åh jag hade såå kul igår! Alla var vilda.
Vi drog till ett ställe som jag aldrig hann uppfatta namnet på, O något kankse och de var typ heelt dött!
Jag och sandra dansade lös på dansgolvet och ja inte direkt " swxdans" som alla andra tjejer, nono.
Vi bjöd på julgranen, pimpling, brevbäraren, michelobelibarnen(det stavas inet så men man säger så), cykelpumpen Mm.. Vakten frågade efter mitt nummur;) gav något helt annat haha. så synd om han om jag inte sa något alls. meeeen, sen drgo vi till Williams som sög balle! de var så jävla tråkigt där och vi hade typ kämpat för livet för att komma dit, svin jobbig väg och sen sög det, såå ovärt.
Så drog och käkade sen hem! fett niiiice.
Jag är inte bakis men min mage är farlig haha..
Och jag är den enda som är vaken! skit tråkigt!
så väcka erika och fråga om hon vill gå och handla lite gott med mig. hhe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: