chokechain

.

Kategori: Allmänt

Ute med E.K.A och prompat idag, hon hade med sig sin doggen, luna och jag tjalebo som var lite dum i huvudet men ändå. Hon är så dominant och vaktig så de är sjukt ibland. mot äldre undar år det bra men nu när Luna är tik och nästan lika gammal så jaaa, gick det inte lika bra innomhus men ute gick det kanon. den lilla råttan.
-
åh nu har jag suttit skit länge och väntat på att få gå och sova, och nu är tiden inne!
Jag ska och sova. Och jag kommer låta tjalmo sova i sängen med mig!!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hon är ju ensam hund också, dem brukar ju bli lite mer vaktig än vad dem kan bli när dom är flera i en flock. Hoppas det löser sig iallafall :D

    2011-12-13 | 00:23:43
    Bloggadress: http://emmawik.blogg.se/
  • Emma, Hicka och Judith säger:

    Hur gammal är hon nu förresten? Kom att tänka på könsmognad, vissa hundar blir ju könsmogna snabbare än andra och det kan ju också spela en liten roll i hennes beteende. Annars är det ju bara att sätta lite hårdare gränser och korrigera henne "hårdare" utan att bli elak.. Ja du förstår säkert hur jag menar.

    2011-12-14 | 00:15:59
    Bloggadress: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: