chokechain

110712

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på jobbet. Har kollat igenom över 100 sidor med tatueringar. Vill bara tatuera heela min kropp. sååå fint. men de kommer inte ske. tror jag..
-
idag har vi varit flitiga hemma och lagt upp lister i v-rum och sovrum. blev väldigt fint. jag är så nööjd. nu ska jjag äntligen få börja göra i ordning och lägga upp saker på väggarna så man kan vara där inne utan att bli irriterad för hur de ser ut..
-
Funderar på en utlandsresa. haha. gnäller alltid när jag varit men när jag kommer hem är jag lika sugen att åka igen. men nu vill jag åka och see saker, som vi gjorde i thailand fast mer. hade varit rooligt eller kanske bara en solsemester.. jag vet faktiskt inte, vill nog bara komma bort kanske:p och färga mitt håår vill jag också så jävla less på att vara mörkhårig så ska ta lotta och emmas tips och testa om de funkar för mig att bli ljus igen. mycket tjusigare tycker jag. dock inte sådör jätte blondt men liite i alla fall.
nej nu ska jag fösöka hitta hur man fixar bloggen för den ser ju förjävlig ut och så ska jag fortsätta jobba.
-
saknar tjalmoooo, min bebis. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: