chokechain

110728

Kategori: Allmänt

Idag är en dag som inte riktigt behövs. Dagen började med att jag inte kunde somna på natten. Låg ensam vaken till kl 2, då fes tjalmo en sådan äcklig fis att jag gick ut med henne. Väl ute gjorde hon ingenting så vi var på g in men då kommer de en lös hund, vit hedehund kanske de heter. Fick tag i tjalmo och satte in henne. Skulle kolla om hunden hade något halsband på sig med nummer men de verkade lite rädd och sur så jag gick in i stället då jag blivit lite rädd för lösa hundar. Stackarn hade en lång lina efter sitt halsband. Den hade nog dragit sig lös från en springlina tror jag då de satt en karbinhake fast i ena änden. Gick i alla fall in och somnade vid 3. Vaknade igen kl 7 av att tjalmo höll på att böka och efter de kunde jag inte somna om. Måsen kom till mig sen så färgade vi mitt hår som nu ser väldigt roligt ut, i alla fall högst upp på huvudet. Sen har jag tränat lite med tjalmo och tittat på när pojkarna fixat båten. Så då kom iden att jag och markus och hundsna skulle ut med båt. Jotjena varför skulle de gå? Så vi åkte iväg men så klart ska de läka in vatten och motorn ska tjorva, hundarna kunde inte sitta still. Lyssnade inte ett skit så då tog jag och åkte hem. Min stubin var inte lång idag kan jag säga. Och nu väntar jag på att markus ska ringa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: