chokechain

110605

Kategori: Allmänt

Hallå där. Sitter i bilen på g till umeå där jag tror att vi ska övernatta tror jag. Imorgon hämtar vi äntligen lillhunden. Ska bli så kul! Längtar som ett livet barn på julafton! Kommer säkert inte kunna sova på kvällen:-D idag blev huset klart i alla fall! Så jävla skönt. Allt färdi tapitserat, jätte fint! Köket och hallen har jag inte sett ännu, de blev klart alldeles nyss typ. Men jag vet att de är fint! De är ju jag som valt så haha. Nej vi valdee tillsammans. Kul att få träffa mina barn igen (nova och tion), saknar dom så mycket! Och miaa också såklart! Markus saknar jag också redan haha, mes. Nu har jag så tråkigt så jag skriver bara. Ja vad meeer? Juste vi har tagit in nya soffan och jag åkrar den ännu mer nu! Den är så jävla fin! Kommer leva i den. Världens finaste soffa. Ska lägga in bild på den senare. Så kul nu när allt är klart:-) nu ska jag aldrig ner flytta! Ska bo där tills jag blir gammal och inte kan gå mer. Riktigt dröm hus. Men nu ska jag sitta här och sitta. Batterierna tar snart slut. hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: