chokechain

110520

Kategori: Allmänt

hello jag är hemma.

har lite svårt att förstå att ÅÄÖ finns på tangenterna igen. så om de blir fel så äre därför.
thailand.. inte vet jag om de var så mycket att hänga i granen! nej vi tyckte då inte att de var värt pengarna.
norge, finland och fjällen är mer kul! heltklart.

i alla fall. nu händer de mycket. huset har vi flyttat in i igår, 4 juni hämtar vi chalmi och tapitsering och målning ska göras. känns så jävla skönt! älskar redan att vara där. vårat hem. äntligen ett riktigt hem. inte en skit lägenhet som man drunknar i.

ska snart hem till mamma och pappa och hämta kläder som jag ska ta med hem.
sen färgning av håret.
senare kanske jag berättar om resan men jag vet inte ännu.
får se.

men nu ska jag vara social med maria. byebey

Kommentarer


Kommentera inlägget här: