chokechain

blä..

Kategori: Allmänt

Känner att det är en skit dag idag. Började dagen med att skära mig i fingret. jälla skit.
fan leeeess.
idag hatar jag förra året. jävla skit år detdär. bara massa strunt som hände. hela tiden.
2011 förblir ett skit år. visst man lärde sig något av det året också men ändå. skit år.
nej ska kasta det i sjön.
-
Sitter at makkes place och har ingen bil. kul? nej. jag är sjösatt. kan fan inte göra ett skit.
jävla irriterande. skit merca som ska vara isär plockad. då hade jag kunna köra den fula jäveln men inte.
nej usch känner att det endast kommer komma massa fula ord ur munnen på mig idag. men det får jag.
undra om sandra moppe funkar? om hon kan hömta mig med den hahah.
orkar inte sitta här och dö. Erika skulle rädda mig meen hon har magsjukeliknande sjuka. blä.
-

Finfin kompis och super god dricka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: