chokechain

Food..

Kategori: Allmänt

Nu när Karln är ute i världen och solar Så passar jag på att slänga allt bröd här hemma och all pasta. Jag ska sluta med den skiten. Om jag ska utomlands i sommar vill jag vara något fastare och eftersom att vi i denna familj ( makke tjalmo och jag) missbrukar pasta och bröd är det svårt.
Jag älskar rostad fammo smörgås, så satans gott men så onyttigt. Och spaghetti med köttfärs, finns det något bättre? Svar nej. Det är något jag kan äta varje dag. Har alltid älskat det och kommer förmodligen alltid göra det.
Det kommer bli svårt men något lättare när Markus är borta och jag inte måste se han äta massa gott och jag får sitta och knapra på en korvbit typ.
Jag ska verkligen försöka. Och sen försöka få mig tid att promenera. Vilket absolut inte är lätt när jag går skola från 8.30- ca 15 sen ska man hinna till mamma och pappa och hämta tjalmo sen ner till laxis och föra henne och hitta äta sen upp till jobbet. Meeeen ska ge det ett försök också. Mer motion!
Så nu har jag skrivit ut det så då äre värre om jag misslyckas haha. Hejråå!
Jag poserar med en god smoothie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: