chokechain

hatar rubriker..

Kategori: Allmänt

Sitter hos mamma och pappa nu och sörger. hehe skoja.
om 10 dagar kommer Markus hem minsann. Inte så jobbigt att han åkt faktiskt;b trodde att det skulle vara sten jobbigt men icket. Bölade endast när jag lämnat honom på flyget sen hare varit öken torrt i ögonen. fett skönt.
Ja det är ganska skönt att vara ifrån varandra också när man levt tillsammans, typ samman svettsade i 3.5 år.
Japp 1 maj blire 3.5 år. Ganska länge. ändå känns det som att jag alltid varit med honom. konstigt dedär.
Eller ja på senaste tiden har vi inte varit ihop svettsade för han bara lämnar mig all the time.
jag måste vara en pain in the ass alltså. jobbigt känsla hehe. Kanske får börja bo varannan vecka mamma, varannan vecka markus.  skämtosido.
-
Nu ska jag ta och göra min sista läxa så äre gjort.
Herrå
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: