chokechain

herrå

Kategori: Allmänt

Igår var jag med klassen på friluftsdag till någon ställe på K. Låg efter nikka vägen iaf.
Riktigt mysigt hade vi're. Jag, Hanna och Daniel försökte pimpla men nej inte fick vi nå fisk.
Hanna är från stockholm och har inte pimplat tidigare tror jag, så var lite roligt att se haha.
Sen käkade vi suovas, jävla gott.
Vi har iaf ute från 10-14 sen kom jag hem bytta brallor och drog iväg med skotern och pimplade.
Som vanligt fick jag inge fisk, men makke fick en lake.
Imrgon har jag en lektion i skolan, fett onödigt. men det är min älskade matte och jag håller på med ett sista prov sen är jag klar med matte A och börjar med B. så kul!
sen hämtar jaf sandra och börjar resan mot byyn.
Hoppas denna påsk blir bättre än förra året.
-
Nu ska jag kolla lite bloggs och kanske, kanske göra om min fula. om jag fattar hru man gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: