chokechain

igen..

Kategori: Allmänt

Gud vad jag blivit flitig på att skriva!
jag är kung.
Fick världens gulligaste mail av min makke idag!
Haha han hade döpt mailet till "morgon brev", så jäkla gullig!
han ä ba fö söööt.
-
Har hängt med mina kusar idag, alltså inte dom i min snok, utan mina kusiner bitcheees.
VI hängde och hängde, sen ska vi hänga senare också.
Försöker övertala min lillkuse johannes om att åka bil med mig idag ist för att dricka meeen det går sådär.
den lille skiten heh.
aja nu ska jag kolla chihuahua kennlar;) herrååå!
image description

Kommentarer

  • Miaa säger:

    hujedamig nu fåru ju ge dig :) Du kommer sätta dig på stackarn så den blir platt. Dom är rätt opraktiska har jag kommit på :)

    2012-04-20 | 19:43:58
    Bloggadress: http://actioonradar.blogg,se

Kommentera inlägget här: