chokechain

Nä nuuuuuu

Kategori: Allmänt

Nu är jag jävligt less. Stör ni er så mycket på mig, allt vad jag säger, hur jag säger det, vad jag har för kläder, vad jag äter, om jag är fet ful söt smal, hur mycket pengar jag får i månaden, hur jag sköter min hund, att jag gått upp i vikt. Ja allt. Granska er själva först. Hur är du som person? Det är väldigt lätt att se andras brister och fel och tro att man själv är perfekt. Och ist för att prata till andra, kom till mig direkt och säg. Man får ändå reda på Allt i slutänden.
-
Gårdagen spenderades för det mesta i bilen hehe.
Fan nu såg jag vad klockan var måste fixa sen åka till jobbet.
Herrå

Kommentarer

  • Nina von k säger:

    Sjukt att de inte ens undrar vad för foder din hund äter? Eller jag kom på en sak visst var du blond när du var liten? Hur ofta färgar du håret? Lie frågor som jag började undra när andra undrat tråkiga frågor..(eller de kanske hade "svaren" också:p)

    2012-04-21 | 18:29:46

Kommentera inlägget här: