chokechain

iPad

Kategori: Allmänt

Kom hem från jobbet för en timme sen och jag kommer nog trivas där! Personalen är hur trevlig som helst och "kunderna" också. Mysigt ställe.
...
Känner bara för att skriva av mig, ni behöver inte läsa men jag måste skriva.
Idag har jag haft en riktigt ppissig dag då allt är fel. Började smyg gråta i skolan, känner bara usch.
Så less på att inte kunna göra något, någongång. Jag hatar att gå i skolan och jag hatar att jobba samtidigt.
Jag hatar att man behöver pengar till allting. Jag gör verkligen ingenting annat än att jobba och gå till skolan. Jag hinner inte ens vara med tjalmo eller Markus något. Jag vet inte senast jag och Markus gjorde något tillsammans.det tar så mycket enerig. Sen gnäller folk att man inte är i skolan tillräckligt, att jag måste jobba mer. Less på att försöka göra andra nöjd men inte mig själv. Tycker synd om hunden när hon inte får göra sig av med all enerig, så pinsamt att jag inte har tid eller ork när jag väl kan. Men hurnkul är de att vakna vid 5 för att hinna springa med hennes eller att vid 9när man kommer hem och ska upp innan 7 att börja promener, plus att jag är alldeles för rädd att varabute vid den tiden. Nej jag är så less man kan bli. Tänk va skönt att ta ledigt från livet några dagar, hade varit underbart.
Jag kan utan problem säga att ja hatar hur jag lever. Jag hatar det. Jag känner mig aldrig glad när jag ska upp på morgonen, känner mig aldrig nöjd över en dag som varit. De är en pina och en pest att kliva upp. Varje dag är en pina. Markus sa idag att han är orolig att jag inte ska klara skolan när jag väljer att jobba ist för att gå dit, men jag måste ju ha pengar. Ju tänker absolut inte sitta hemma i sommar. Aldrig. Jag ska göra något. Just nu är de de som får mig att se fram. Jag är glad att jag har min älskade hund. Hon kan vara en nål i röven men vad jag älskar henne. Hon får vara hur jobbig hon vill bara hon är jobbig med mig. Så glad att pappa gjorde så jag kunde köpa henne. Mitt hjärta. Utan henne vet jag inte vad som hänt. Bästa jävulen ever .
Livet suger, så äre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: