chokechain

till dogpeople

Kategori: Allmänt

ta upp skiten efter era hundar! okej jag skojades bara, det var inte de vi skulle prata om.

Jag har lite "problem" med tjalebo. eller ja inte problem men ja.
När hon kom hem från att ha sovit borta i en dag, som hon gjort fleeera gånger, så vägrar hon typ lämna sängen.
Hon brukar ALDRIG ligga där annars, endast när jag sover ensam, och nu ligger hon där direkt vi kommer hem?
Annars, som nu, när jag sitter i v-rummet brukar hon ligga brevid mig eller i soffan bakom mig men nu ligger hon i sängen, hon springer dit direkt vi kommer in genom dörren? inte likt henne. why? Hon ser int ut att må dåligt eller så.
Hon är inte på g in i löp, men kan hon vara skendräktig?
Juste, sen "bäddar" hon väldigt mycket, om hon typ ska ligga i soffan ( som hon förövrig inte heller brukar göra) så bäddar hon vädlrig mycket innan.
Jag är så harig så blir jätte orolig men tänkte om ni haft liknande med era hundar! väldigt tacksam för svar:)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hur gammal är hon nu? Vissa hundar blir ju väldigt märkliga innan löp, mamma har en hund som blir helt låg. Dvs hon beter sig precis som det är jordens undergång. Har hon flytningar? Isåfall kan det vara livmoderinflammation.

    2012-01-03 | 13:37:42
    Bloggadress: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: