chokechain

Massa kladd

Kategori: Allmänt

Yo people. Lunchen spenderas som vanligt hos mamma och pappa.
Tjalmo och abbe tuggar nöjdt på deras älgben som jag hämtat till dom..
Idag börjar jag och Markus förvandligen av garderoben. Blir det som jag ser det innuti mitt huvud så
kommer jag nog flytta in dit istället. kommer bli awesome! vitt med svarta lister;-) yummeeeeey.
 
jag vet inte varför jag kommer in hit och skriver för jag har inget kul att skriva.
Eller jag kan ju skriva om min helg när ni ändå ansträngt er och klickat in hit.
 
Skulle först åka till Ikea men så brjade Erika och Mattias att locka oss till byn så vi bestämde oss att åka dit,
men då ångrade dom sig och ville till Ikea iaf men tillslsut blev det Mertajärvi för oss alla.
 
På lördagen promenerade vi till ett ställe 3.5 km och skulle fiska lax, när vi kommer dit går mitt spö sönder direkt.
Sen kommer Markus då ha hans vev också gått sönder. sen kommer mattias då har hans något gått sönder.
Erikas spö höll men hon fastnade bara i botten hela tiden haha så vi bestämde oss för att gå hem igen. 3.5 km..
fyfan så jobbigt det var med blöta klädser eftersom att det regnade och feta stövlar.
men vi kom fram. bastade och drack lite cider.
 
Sen bestämde vi oss för att ta båten och fiska i sjön. fick 2 gäddor och 2 abborrar. skit kul!
Sen efter ett tag fick jag jätte svårt att andas, vilket jag brukar få ibland men aldrig såhär. Blev säkert värre också när jag hade druckit så i ca 40 min satt jag och trodde fan jag skulle dö haha. Började gråta men när vi kom till land blev det mycket bättre.
Behöver jag ens säga att vi längtade till Ikea istället?;-)
 
Så nu till helgen blir det antingen ikea eller Narvik. får se vad jag bestämmer mig för!
passande bild;
min fina utväxt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: