chokechain

Onsdag

Kategori: Allmänt

Första gången på jag vet inte hur längesen jag sitter vid datorn hemma. Så mycket lättare med Ipaden hehe.
Så äre det felstavat nu eller något annat tokigt så äre mitt eget fel och inte Ipaden;-)
 
Gårdagen hände det inte mycket i detta hus. Markus hade som sagt feber, 39 grader hela dagen.
Så jag tog cykeln och cyklade mot staden och mötte sandra. Tanken var att vi skulle mötas halv vägs MEN eftersom att min färd börjar med världens fetaste jävla backe så hann hon ganska långt jämfört med mig haha.
Jag var så korkat så jag tog inte med vatten eller solglasögon= Jag får jätte lätt solsting och har jätte känsliga ögon mot ljus så ja, jag var så gott som död, sen typ världens sämsta kondis på det. haha hoja ja det kommer inte göras om på ett tag ;b
 
När vi kom hit började vi putsa fönstrerna så nu är dom rena. Gick faktiskt jäkla fort när man var två stycken. Så snällt av henne att komm och hjälpa, och lätt mutad, jag ska bjuda på thai så är hon nöjd ;-)
 
Idag nalkas jobb. Ganska skönt faktiskt. Lite jobbigt när man jobbar sådana tider som gör att man inte kan göra något innan eller efter men va fan, lyckan kommer när lönen kommer ;)
 
Nu ska jag googla fläkt till bilen. andra gången vi byter den. love<3
Jag vill ha en älg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: