chokechain

Rubriken från helvetet

Kategori: Allmänt

Blä äri nge kul att skriva blogg. jag är less på re.
Just nu sitter jag iaf hemma hos Hanna och ja vi gör inte mer än att Hanna prövar sina nya leggings och jag sitter och läser om fodervärdsavtal.
 
Ska snart hem till Mamma och pappa och kolla om min hund fortfarande är kvar på balkongen eller om hon kanske rymt. Lämnade henne ute på balkongen med abbe.
 
Går intre så bra att förklara hur den ser ut och så men ja har hon hoppad därifrån är hon typ död. Men jag vet att hon inte har det så det är lugnt.
nu Babblar jag bara en massa strunt.
 
Måste skrapa abbes tänder också. Hatar ljudet! men A man got to do wehat a man got do do.
juste käkade grillat kött med sås idag och fyfan va gott! mmm älksar innanlår.
herro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: