chokechain

Fyfan

Kategori: Allmänt

Uäääk. Mår pyton. Jag Hanna och Moa käkade pizza igår och idag på morgonen kan jag säga att.... Den är inte kvar i magen mer. Inte en enda liten partikel av den. Äckligt jag vet men uuuuuuusch. Ska inte äta pizza från midnattshörnan mer, eller om dom ens heter så. Vad vet jag.

Irriterande iaf att inte bloggaren funkar, jäkla skit.
Hur som haver.
Igår har jag varit med kusarna hela långa natten och therese och Emil var också med oss. Haft skit kul åt en roolig sak. Oh visst är jag hemlig? Haha

Just nu längtar jag bara till söndag för då kommer min underbara små barn upp! Och miaa med såklart men mina baaarn!! Nova och jag ska på måndag på ansiktsmålning och teater, Madde och hjalle blir våra dejter. Sen under festivalen ska jag, Nova och Tion åka karusell, äta sockervadd och dra i snöre. Kommer bli awesome. Hoppas dom gillare.
Tion får nog också följa på måndag. Faaaast vet inte hur duktig han är på att sitta still typ haha.

Jaajaaa nu ska jag iaf dricka en kopp te sen ska jag ut och klippa gräsmattan. Det fick jag en order om kl 4 i morse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: