chokechain

Omg.

Kategori: Allmänt

Vaknade kl 7,30 av att tjalmo började knalla runt så det var bara att kliva upp.
.
Snaggade håret igår haha. I nacken. Fett snyggt faktiskt men det gjorde fett ont också.
Idag ska jag färga håret också så st blir nog prima.
.
Idag är min fundering varför är människor så nyfikna?
Kan någon svara på det?;)
Jag är nyfiken av mig, det är jag men enkel är helt sjukt nyfikna ochbska alltid lägga näsan i blöt. Why?
Endel saker ska man helt enkel inte "rota" i, så äre. Har saken ingenting med dig att göra, ge fan i att bry dig.
Min lilla syster berättade om en helt sjuk sak igår, en tjej som hade frågat en viss person en sak, och tjejen i fråga känner inte ens personen!!? Hur nyfiken är man inte då? Dom hade aldrig pratat med varandra, aldrig setts och hon är så nyfiken att hon måste lägga sig i. Konstigt.
People är rolig. Man får vara nyfiken, men inte besatt.
..
Hur som haver så ska jag idag försöka hitta på en överraskning till två personer som hjälpt mig jätte mycket nu.
Men vaaad? Min fantasi existerar inte. What to doo? Kom gärna med förslag. Det är för två brudar;-)
Min kärlek som jag alltid kommer ställa upp för.
Älskar dig.

Kommentarer

  • din mama säger:

    Men inte behöver.du fixa nått.för mig

    2012-03-09 | 06:51:37
  • Emma säger:

    nyfiken av naturen tror jag det är.

    2012-03-19 | 16:48:56
    Bloggadress: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här: