chokechain

yoyoyo..

Kategori: Allmänt

ÄR på jobbet och sliter. hehe.
Går ganska bra med tanke på vad jag har att arbeta med.
Städat hela huset idag, och putsat min fina lampa som ska upp i v rummet snarast!
Ska lägga ut min ryamatta på annons tror jag. Det går inte att ha en sådan matta med hund.
Den blir så grymt äcklig och vidigt när hon promt ska tugga ben på den.
Lätt att hålla henne borta när man är hemma men när hon är ensam kan jag inget göra.
Så vill någon köpa en svart ryamatta i fint skick, hör av er!
Eller ja egentligen hade jag kunnat lägga in den i "gästrummet" och börja fixa där!
eller i garderoben. hummm..
Nej den ska bort.
-
Känner mig ännu inte tipptopp, mår lite illa ännu och magen är inte dirket min vän.
Men det går nog över det också.
Men nu ska jag spela lite spel hehe.
hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: