chokechain

3

Kategori: Allmänt

Dagen idag har bestått av skola och jobb.
Längtar endast til onsdag då jag ska med fellan till juffe igen och mysa. Henne häst!
Så ska ladda upp med morötter och äpplen haha. nööörd!
Älskar hästar så äre bara!
-
Vad meer?
Ska boka en ny tatueringstid då jag köpte kläder istället för mina förra t-pengar.
Så efter sommaren ska jag nog börja med min ryggtavla. kommer bli awesome!
Seeen har jag fått dille på piercingar igen. Saknar mina. 8 stycken har jag offrat och tagit bort.
vill ha några tillbaka, inte alla.
Aja men nu ska jag ringa klart sen ut och cykla när jag kommer hem! herråå

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Skönt att du inte behöver göra allt i af.



    Öppna cafe du så kan jag vara din peronliga smakare, jag behöver inte ens få betalt :p

    2012-05-15 | 07:54:00
    Bloggadress: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: